Phunny Phriday: Gyúrd ki magad a klántalira!

Óóóh a klántalálkozók!
Amikor végre eljön a lehetőség, hogy személyesen találkozzunk a kedvenc healer druid lánnyal,
akiről már láttunk képet és minden egyes beérkező HoT-jánál megremeg a hangunk TS-en.
De jó is lenne lebeszélni vele egy saját Innervate-et vagy egy egzotikus druida termékenységi szeánszot…

Most itt az alkalom! Segít elérni az álmod a

World of Warcraft Warlords of Draenor Garrison Fitness Routine®

 

Mit ad nekünk a WoWWoDGFR?! – Izmokat, csajokat, goldot és SIKERT!

Különleges programunkhoz nincs szükséged súlyzókra és drága edzőtermi belépőre.

Mindössze egy gumilabda és egy Garrison kell!

Jól sejted. Gyúrni fogunk, miközben a Garrisonban ténykedünk!
Altoholicok zuper zekszi izomzatot növeszthetnek!

Előkészületek:

1. Lépj be a játékba és menj a Garrisonba!

2. Csinálj helyet a számítógép környékén.

3. Melegíts be, hogy elkerüld a sérülést!

ex1

Garrison Daily Quest Edzésterv!

1. Minden egyes alkalommal, amikor valamilyen nyersanyagot, vagy alapanyagot gyűjtesz be a Garrisonban végezz el 5x fekvőtámaszt vagy 10x felülést.

Tehát az első buildingnél csinálj 5x fekvőtámaszt, a következőnél 10x felülést.

ex2

2. Minden alkalommal, amikor, amikor a Garrison bányából kibányászol egy bányát
ugorj lábujjhegyre és ülj vissza!

3. Minden alkalommal, amikor a Herb Gardenből virágot szedsz ki, állj fel félig és maradj úgy,
amíg ki nem szeded a virágot. Majd vissza.

ex3

4. Minden egyes sikeres follower mission után feküdj a földre és 10x lábemelés!

5. Sikertelen esetén 20x lábemelés!!

6. Amikor felveszel egy followert, 20x jumping jack.

7. Amikor egy follower szintet lép, 30x jumping jack.

8. Amikor egy follower eléri a lvl 100-at, 10x 4 ütemű fekvőtámasz ugrással befejezve!

9. Garrison Inváziók: Plank fokozattól függő időtartamig. Bronze: 25 sec, Silver: 50 sec, Gold: 1,5 perc.

ex4

10. Minden egyes Garrison daily után 5x húzódzkodás vagy 1x negatív húzódzkodás.

11. Minden egyes Salvage box kinyitása után 10x guggolás.

12. Minden building építésénél, vagy building szintlépésénél edzettségnek megfelelően
kézenállás, vagy kézenállás fekvőtámasz. Ameddig bírod!

13. Minden pecázásnál ülő helyzetben nyújtsd ki a lábad és tartsd úgy, amíg kapásod nem lesz.

Videós bemutató magával a Team SASA’s Video Game Fitness Program OKJ-s edzőjével!

 

Még jelentkezem…

Szólj hozzá!